NPC Postavy
Pokud nemůžete nějakou postavu najít, potřebujete vědět kde se nachází nebo jen chcete vědět jakou funkci vykonává není nic snazšího než se podívat na tenhle seznam.
Kategorie postav:(zobrazit)
Xardas - bývalý mág ohnivého kruhu, studuje černou magii, radí Vám a taky pomáhá
Lester - po promluvě s ním se vydá do Xardasovy věže a Xardasovi řekne mnoho informací
Abuyin - věštec ve městě, stojí naproti hospodskému - může Vám předurčit každou kapitolu budoucnost
Bartok - lovec, dříve pracoval u Bospera, za 50 zlatých s Vámi půjde na lov
Bosper - jeden z mistrů ve městě, prodává luky a kuše, můžete k němu vstoupit do učení - úkol s kůžemi, učitel stahování kůží
Brian - učedník kováře Harada ve městě, prodá Vám pár ocelových prutů - úkol s majákem
Constantino - jeden z mistrů ve městě, alchymista, můžete k němu vstoupit do učení - úkol s rostlinami, učitel alchymie
Coragon - hospodský ve městě, problémy s Valentinem - úkol se stříbrem
Daron - ohnivý mág ve městě, za Váš peněžní dar se Vám zvýší nějaké vlastnosti - pouze do 1000 zlatých
Gritta - Thorbenova neteř, dluží Matteovi 100 zlatých
Hanna - žena ve městě, vlastní noclehárnu U Ospalého měšce + informace
Harad - jeden z mistrů ve městě, kovář, můžete k němu vstoupit do učení - úkol se skřetí zbraní nebo s bandity, učitel síly do 60 (pokud jste jeho učeň)
Herold - hlásí zprávy ve městě od lorda Hagena a Andreho na šibenici
Hospodský - stojí u šibenice a rozdává pivo
Joe - sedí zavřený v městské věži kousek od Thorbenova domu - klíč má Peck
Lothar - paladin ve městě, který Vás uvítá při vstupu do města, poučení, rady a pravidla města, později zavražděn
Matteo - jeden z mistrů ve městě, prodává zbraně a další věci - úkol s Grittou (peníze)
Mika - stojí před branou města vycházející z tržiště, za 10 zlatých Vás ochrání - úkol žoldáci na Akilově farmě
Pablo - člen městské domobrany, problémy s Bandity
Rangar - člen domobrany ve městě, napájí se pivem
Regis - posedává před Matteovým domem - problémy s Valentinem
Rengaru - zloděj který okradl Joru, člen zlodějského cechu
Rupert - Matteův sluha a učedník, prodává potraviny
Thorben - jeden z mistrů ve městě, prodává potraviny a šperháky - úkol s požehnáním, učitel kapsářství za 200 zlatých
Ulf - novic ve městě, skládá zkoušku ohně
Valentino - v horní čtvrti města má dům, přes den a noc se pohybuje kolem kaple a Goragonovy hospody
Vatras - "vodní" mág ve městě, pomůže Vám s Innsovým okem, informace o Bozích - úkol s dopisem a lékem pro Hildu, učitel many do 50
Trhovci
Baltram - na tržnici ve městě prodává jídlo a pití - úkol poslíček
Canthar - na tržnici ve městě (před tím kousek od Lobartovy farmy) prodává zbraně a další věci - úkol Propustka do města
Hakon - na tržnici ve městě prodává zbraně - úkol s bandity
Jora - na tržnici ve městě prodává zbraně a další věci - úkol se zlodějem a Alrikův meč
Sahar - žena, na tržnici ve městě prodává zbraně - nepřátelství s Cantharem
Zuris - na tržnici ve městě prodává svitky a lektvary
Kasárny
Boltan - hlídá v kasárnách vězně
Lord Andre - v kasárnách, zástupce lorda Hagena, slouží jako soudce, velitel domobrany - úkoly zlodějský cech, balíček trávy, dealer trávy, polní škůdci na Lobartově farmě
Mortis - kovář v kasárnách - učitel síly do 60
Peck - objeví se v kasárnách po tom, co ho dostanete z nevěstince, může Vám dát dobrou zbraň
Ruga - v kasárnách na okraji - učitel obratnosti do 60 a střílení z kuše do 60
Wulfgar - cvičí v kasárnách s mečem jednoruční i obouruční zbraně do 60%
Ostatní postavy
Diego - starý známý z Hornického údolí - úkol Měšec, dopis pro Gerbrandta, učitel obratnosti do 95
Rosi - ze Sekobovy farmy, utekla spolu s Tillem od Sekoba - pouze pokud je přivedete
Till - ze Sekobovy farmy, utekl spolu s Rosi od Sekoba - pouze pokud je přivedete
Cedric - v horní čtvrti města učí před Hagenovým domem paladiny s bojem jednoručních zbraní do 60%
Fernando - v horní čtvrti města majitel důlních společností, posedlý - úkol zjistit stav dolů
Gerbrandt - v horní čtvrti města, snaží se být důležitý - úkol s Diegem
Girion - v horní čtvrti města učí před Hagenovým domem paladiny s bojem obouručních zbraní do 90%, pojede s Vámi do Irdorathu
Lothar - v horní čtvrti města stojí u sochy rytíře, dříve byl před bránou - později zabit
Lutero - v horní čtvrti města obchodník s různými vzácnými věcmi - úkol drápy silného chňapavce
Salandril - v horní čtvrti města prodává lektvary a rostliny, dealer obchodu s falešnými akciemi
Judge (soudce) - v horní čtvrti města soudí, snaží se být důležitý - povolení k odplutí s lodí
Valentino - v horní čtvrti města má dům, přes den a noc se pohybuje kolem kaple a Coragonovy hospody
Wambo - v horní čtvrti města hlídá večer ulice, člen zlodějského cechu - za 250 zlatých večer nebude hlídat
Gardener (zahradník) - v horní čtvrti města se stará o trávník kolem Hagenova domu, člen zlodějského cechu - prodává rostliny
Hagenův dům
Albrecht - v horní čtvrti v Hagenově domě stojí u pulpitu - učitel kouzel paladinů
Cornelius - v horní čtvrti v Hagenově domě ve vyšším patře něco čte - zrádce, uteče do jeskyně v lese
Ingmar - v horní čtvrti v Hagenově domě, učí paladiny - učitel síly, úkol skřetí vojevůdci
Larius - v horní čtvrti v Hagenově domě ve vyšším patře sedí v křesle, starosta města
Lord Hagen - v horní čtvrti v Hagenově domě vůdce paladinů a zatím správce města - úkol důkaz, prsteny skřetích vojevůdců, loď
Alrik - pořádá v přístavu souboje - učitel do 30% jednoruční, úkol Alrikův meč
Alwin - chová ovce v přístavu - úkol šílený Fellan
Borka - v přístavu stojí před nevěstincem Červenou lucernou - dealer s trávou z bažin
Brahim - prodává v přístavu mapy + i zvláštní mapu s pokladem
Bromor - majitel nevěstince Červená lucerna v přístavu, prodejce dívek - posedlý
Carl - druhý vedlejší kovář v přístavu města - učitel síly za 50 zlatých do 30 síly
Edda - v přístavu vaří polévku, může Vám denně jednu uvařit - Innosova socha
Fellan - spravuje v přístavu svoji chatrč - Alwinův úkol
Fenia - prodává v přístavu kousek od hospody jídlo a pití + informace o přístavu atd.
Garvell - v přístavu staví loď + úkol informace o paladinech a skřetech
Halvor - prodává v přístavu ryby, když ho neudáte může Vám prodávat i zvláštní ryby
Ignaz - alchymista v přístavu kousek od Carlovi kovárny, prodává svitky a lektvary - úkol se svitkem, učitel alchymie
Jack - kapitán a námořník, informace o přístavu - úkol s bandity na majáku
Joe - pokud jste ho pustili ze zavřené věže najdete ho v Kardifově hospodě
Kardif - vlastní hospodu v přístavu + spousta informací
Lares - starý známý stojí kousek od hospody, zavede Vás ke krčmě - učitel obratnosti do 30
Lehmar - půjčuje peníze max. 200 zlatých - Lehmarova účetní kniha
Lucy - Alwinova žena, pracuje v přístavu
Mario - bývalý mořeplavec, kterého najdete v Kardifově hospodě, chce s Vámi na loď, později Vás zradí
Meldor - pracuje pro Lehmara + informace o přístavu a trávě z bažin
Moe - hlídá hospodu v přístavu, chce nějaké peníze nebo bitka + informace
Nadja - pracuje v nevěstinci Červená lucerna jako lehká žena - může Vám říci, kdo Vám o Borkovi, že prodává trávu
Nagur - sedí v přístavní hospodě, člen zlodějské gildy - úkol falešný posel
Peck - je s dívkou v přístavním nevěstinci Červená lucerna - úkol najít Pecka
Sonja - pracuje v nevěstinci Červená lucerna jako lehká žena
Storehouse Guard (strážce skladu) - hlídá sklad, úkoly s balíčkem trávy z bažin
Vanja - pracuje v nevěstinci Červená lucerna jako lehká žena
Zlodějský cech
Attila - objeví se v přístavu za stánkem Halvora, buď Vás uvítá, nebo Vás bude chtít zabít
Cassia - žena, vůdce cechu, řekne Vám pravidla cechu - úkoly Constantinův prsten a krvavé kalichy, učitel kapsářství a obratnosti do 60
Jesper - člen cechu - učitel plížení, úkol s truhlou
Ramirez - úkol s Sextantem (neboli úhloměrem) - učitel páčení zámků
Posádka na loď
Angar - pomůže Vám dostat se přes určitou část ostrova, výborně zachází se zbraní
Bennet - můžete se od něho naučit kování zbraní a také si zvýšit sílu
Biff - pomůže Vám s ochranou lodi proti skřetům
Diego - může Vás naučit zacházení s lukem a také s vycvičením obratnosti
Girion - může Vás naučit zacházení s kuší a pomoci vytrénovat sílu a obratnost
Gorn - pomůže Vám s ochranou lodi proti skřetům
Lares -
Lee - naučí Vás zacházet s obouručními zbraněmi
Lester -
Mario - po příjezdu bude sedět na zádi lodi a později ho najdete v místnosti spolu s kostlivci, pokusí se Vás zabít
Milten - může Vás naučit něco z magie a prodat nějaké lektvary, svitky a rostliny
Vatras - může Vás naučit něco z magie, prodat nějaké lektvary, svitky a rostliny a vyléčit prokletí pátrači - úkol Almanachy posedlých
Wolf -
Jack - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje ohlídání majáku Brianem (učedník kováře Harada)
Jorgen - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje uvolnění z khoriniského kláštera
Torlof - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje otevření brány a vpuštění orků do hradu v Hornickém údolí
Hilda - Lobartova žena na Lobartově farmě, každý den dušené tuříny za splnění úkolů - úkol tuříny pro Hildu, pánev pro Hildu, lék pro Hildu
Lobart - vůdce farmy na Lobartově farmě, můžete si od něj koupit oblečení rolníka - úkol polní škůdci a tuříny pro Hildu
Maleth - pase ovce na Lobartově farmě, informace - úkol bandité
Vino - farmář na Lobartově farmě, později posedlý
Akil - vůdce farmy na Akilově farmě - úkol žoldáci, bandité, ovce, pátrači
Egil - bratr Ehnima na Akilově farmě, pomáhá na poli - hádka s Ehnimem
Ehnim - bratr Egila na Akilově farmě, pomáhá na poli - hádka s Egilem
Kati - Akilova žena na Akilově farmě - za pomoc Vám něco málo dá za jídlo
Randolph - velký alkoholik, na Akilově farmě jako zemědělec - soutěž v pití v krčmě U Mrtvé harpie
Alvares - 1 žoldák na Akilově farmě
Engardo - 2 žoldák na Akilově farmě
Talbin - pokud ho provedete průsmykem najdete ho tady, může Vás naučit lovecké dovednosti
Babera - farmářka na Sekobově farmě - problémy s Bronkem
Balthasar - pase ovce na Sekobově farmě, informace - úkol s pastvinami
Bronko - zemědělec na Sekobově farmě, bojovník, chce mýtné - poslat ho zpět do práce
Rega - farmářka na Sekobově farmě - informace o chodu farmy
Rosi - Sekobova žena na Sekobově farmě, prodává jídlo a další věci - později odejde
Sekob - vůdce farmy na Sekobově farmě, kruťas - úkol s pátrači
Till - syn Sekoba na Sekobově farmě, vytahuje se - úkol s Bronkem
Bengar - vůdce farmy na Bengarově farmě, informace - úkol problémy s domobranou a posily žoldáků, pastviny pro Balthasara
Malak - pasák ovcí na Bengarově farmě, informace o průsmyku a okolí
Angar - bude se tady zdržovat po 5. kapitole
Rick - 1 člen domobrany na Bengarově farmě - jde s Rumboldem vybírat
Rumbold - 2 člen domobrany na Bengarově farmě - jde s Rickem vybírat
Wolf - pokud mu zaplatíte bude spolu s ostatními žoldáky bránit Bengarovu farmu
Bennet - kovář na Onarově farmě, prodává střely, šípy, ocel a břity, Innosovo oko zpraví, zbroje - učitel kování všech zbraní
Betsy - ovce na Onarově farmě, kterou můžete koupit od Pepeho
Bodo - zemědělec na Onarově farmě - neprávem obviněn z krádeže balíku trávy
Elena - prodává potraviny na Onarově farmě - informace
Gunnar - zemědělec na Onarově farmě - informace
Hodges - učedník Benneta na Onarově farmě - prodává nějaké menší zbraně
Maria - Onarova žena na Onarově farmě, informace - úkol zlatý talíř
Morgahard - vedoucí všech utečenců z kolonie, kteří se zdržují na různých místech
Onar - vedoucí farmy na Onarově farmě, najímá žoldáky, informace
Pepe - pase ovce na Onarově farmě, prodává ovce jednu za 100 zlatých - úkol problémy s Bulcem a vlky
Thekla - kuchařka na Onarově farmě, vývary na sílu - úkol problémy s Bulcem
Wasili - domovník na Onarově farmě, informace - sbírá staré mince
Žoldáci
Bullco - žoldák na Onarově farmě, ochránce Sylvia - potřeboval by zmlátit
Buster - žoldák u srubu u Sekobovy farmy, učí jednoruční zbraně do 30% - úkol rohy stínových šelem
Cipher - žoldák na Onarově farmě, prodává zbraně - úkol s balíčkem trávy
Cord - žoldák na Onarově farmě, cvičí žoldáky v boji s mečem do 100% obouruční i jednoruční
Dar - žoldák na Onarově farmě, kouří u kaple trávu - ukradl balíček trávy Cipherovi
Fester - žoldák na Onarově farmě, cvičí před farmou s mečem - úkol hnízdo polních škůdců
Gorn - žoldák na Onarově farmě, v Onarově domě sedí na židli po tom, co se vrátil z Hornického údolí
Javis - žoldák na Onarově farmě, starý známý - úkoly pro přijmutí mezi žoldáky
Khaled - žoldák na Onarově farmě
Lee - vůdce žoldáků na Onarově farmě, starý známý, učí obouruční zbraně ve 4. kapitole do 100% - úkoly dopis pro Lorda Hagena, služby soudci a
Raoul - žoldák na Onarově farmě co si o sobě moc myslí - úkol kůže černého trolla
Rod - žoldák na Onarově farmě - zkouška síly s mečem
Sentenza - žoldák na Onarově farmě, vybírá při vstupu na farmu mýtné 50 zlatých
Sylvio - žoldák na Onarově farmě, menší vůdce, později drakobijec, jeho strážce je Bulco, zrádce
Torlof - žoldák na Onarově farmě, cvičí sílu a obratnost do 100, kapitán na loď - zkouška na žoldáka a úkol s pátrači
Wolf - žoldák na Onarově farmě, starý známý, za 10 krunýřů z důlních červů vyrobí zbroj - učitel střílení s lukem
Agon - novic v khoriniském klášteře, rozpor s Babem, zkouška ohně - v jeskyni
Babo - novic v khoriniském klášteře - úkol s Sergiem ,učitel obouručních zbraní
Dyrian - novic v khoriniském klášteře, čeká na trest za lež a nepovolené půjčení knihy - úkol Přímluva
Garwig - novic v klášterním sklepení, hlídá Innosovo posvátné kladivo a štít ohně
Igaraz - novic na zkoušce ohně kousek od Dragomira - informace, rady
Opolos - novic v khoriniském klášteře, stará se o ovce, odevzdání ovce - úkol Knihovna, učitel síly do 60
Pedro - novic před khoriniským klášterem, hlídá hlavní vchod, později zrádce - informace o klášteře
Gorax - ohnivý mág v khoriniském klášteře, prodejce věcí všeho druhu - úkoly Skopové klobásy a Víno do krčmy + odevzdání daru 1000 zlatých
Hyglas - ohnivý mág v klášterní knihovně - úkol Kniha božská moc hvězd, učitel výroby run (ohnivých kouzel)
Karras - ohnivý mág v klášterní knihovně, informace o pátračích - úkoly Svitky od Ignaze, Amulet proti uhranutí pátračů, učitel výroby run (vyvolávání stvoření)
Marduk - ohnivý mág v khoriniském klášteře, informace o zlu - úkol Modlitba za Paladiny, učitel výroby run (ledových kouzel)
Milten - ohnivý mág stojící před klášterem (ve 3. kapitole), starý známý, naučí Vás vyrábět runy a zvýšit manu
Neoras - ohnivý mág v klášterním sklepení, alchymista - úkoly 7 ohnivých kopřiv a Recept, učitel alchymie
Parlan - ohnivý mág v khoriniském klášteře, stará se a dohlíží na novice - úkol Pokoje noviců + klíč od knihovny ,učitel many do 100 a výroba run (léčivých a obraných kouzel)
Rada mágů
Pyrokar - člen rady khoriniského kláštera, v klášteře nejvyšší člen rady, informace - úkoly Zkouška ohně, Innosovo oko, Almanachy posedlých, oprava Innosova oka, učitel many do 250
Serpentes - člen rady khoriniského kláštera, sedí nalevo vedle Pyrokara - úkol Zkouška ohně a Falešné důlní akcie
Talamon - člen rady khoriniského kláštera, v klášterním sklepení hlídá vstup do hrobek v klášteře
Ulthar - člen rady khoriniského kláštera, sedí napravo vedle Pyrokara - úkol Zkouška ohně, Očištění svatyní
Jorgen - kapitán, přišel do kláštera z Hornického údolí
Sergio - paladin v klášteře v Innosově kapli, odvede Vás ke Khoriniskému průsmyku - úkol upozornění Černý vlk, cvičitel Baba
Přivedení do kláštera
Rosi - ze Sekobovy farmy, utekla spolu s Tillem od Sekoba - pouze pokud je přivedete
Salandril - obviněn z prodávání falešných důlních akcií, čeká na rozsudek
Till - ze Sekobovy farmy, utekl spolu s Rosi od Sekoba - pouze pokud je přivedete
Vino - z Lobartovy farmy - posedlý, přišel na léčení
Orlan - hospodský v krčmě U Mrtvé harpie, prodává koženou zbroj - obchodník se vším
Rukhar - alkoholik v krčmě U Mrtvé harpie - úkol soutěž v pití
Ostatní postavy
Randolph - přišel do krčmy z Akilovy farmy aby se zúčastnil soutěže v pití alkoholu s Rukharem - prohra
Dragomir - najdete ho v opuštěném táboře kousek od krčmy U Mrtvé harpie, naučí ovládání kuše do 60% - podmínka 30 obratnost, úkol Dragomirova kuše
Gaan - lovec u Khoriniského průsmyku, problém se Supícím dračím chňapavcem - učitel loveckých dovedností
Grimbald - u jeskyně Černého trolla - úkol likvidace Chňapavců, učitel loveckých dovedností
Grom - dřevorubec pod sídlem banditů (kousek od Onarovy farmy) - za potraviny (asi chleba, šunku a mléko) naučí lovecké dovednosti
Niclas - lovec, kousek od majáku, nabídne maso - učitel boje s lukem
Brago - bandita v jeskyni kousek od Xardasovi věže, informace o Dexterovi
Brian - hlídá Jackův maják - úkol s kapitánem Jackem
Buster - žoldák na cestě na Onarovu farmu v malém srubu, boj - učitel boje s jednoručními zbraněmi do 30%
Canthar - na cestě před Lobartovou farmou prodává různé věci, míří do města - úkol Propustka do města
Cornelius - pokud ho necháte utéci z města najdete ho v jeskyni kousek od Xardasovi věže
Dexter - vůdce banditů v jejich sídle kousek od Onarovy farmy
Dexterův strážný - stráž tábora banditů, stojí na mostě u Dexterovi věže
Highwayman (tulák) - najdete ho v polovině cesty k Aztéckým stavbám (před pravou zatáčkou nahoru) - informace o Perovi
Isgaroth - Innosův kněz v kapli na cestě ke klášteru, prodavač, požehnání - úkol dopis od Vatrase a Černý vlk
Jack - najdete ho v jeho majáku nad městem, pokud odtamtud vystrnadíte bandity
Jorgen - čeká před mostem vedoucím do kláštera, jestli ho tam přijmou
Lester - narazíte na něj v lese pod Xardasovou věží, před khoriniským průsmykem - teleportační do Xardasovy věže a před Xardasovou věží - dopis od Xardase
Malak - narazíte na něj i s farmáři v rozeklině pod Dexterovou věží - je proklet pátrači - úkol s přivedením Malaka zpět na Bengarovu farmu
Sagitta - bylinkářka v lese kousek od Sekobovy farmy - úkol sluneční aloe a balík pro Theklu, učitelka alchymie
Talbin - pokud ho provedete průsmykem najdete ho u průsmyku, odtamtud zamíří na Akilovu farmu
Zkouška ohně
Agon - najdete ho v jeskyni u truhly, ve které je runa, bude Vás chtít zabít
Igaraz - narazíte na něho kousek od krčmy U Mrtvé harpie, podá Vám informace o jednom z úkolů
Ulf - narazíte na něho kousek za mostem vedoucím k Aztéckým stavbám. Až se budete vracet bude Vás chtít zabít
Rituál Innosova oka
Pyrokar - bude u Slunečního kruhu, po obnovení Innosova oka Vám vysvětlí jak ho použít
Vatras - bude u Slunečního kruhu, podá informace o situaci a také od Vás bude chtít opravené Innosovo oko a tři stébla trávy z bažin
Xardas - bude u Slunečního kruhu, pouze se zúčastní
Ostatní postavy
Rosi - ze Sekobovy farmy, utekla spolu s Tillem od Sekoba na cestu kousek od Dragomira
Till - ze Sekobovy farmy, utekl spolu s Rosi od Sekoba na cestu kousek od Dragomira
Angar - bývalý vůdce templářů v táboře v bažinách, úkol s amuletem
Brutus - brousí zbraně v hradní kovárně, učí sílu do 75, úkol s Denem.
Dobar - ková meče ve venkovní kovárně, má pomocníka Parlafa, může Vás naučit kovat dva základní typy meče
Draal - sedí v hradní vězeňské cele, bojí se draků
Engor - shromažďuje všechny potraviny na hradě a prodává je paladinům a ostatním ve hradě, prodává také mapy, zbraně a zbroje, úkol maso
Feros - drakobijec na hradě - úkol Ferův meč, učitel síly a obratnosti do 90
Garond - vůdce paladinů na hradě, informace o dění na hradě, dopis pro Hagena - úkoly obchůzka dolů, kovář Jan a draci
Gerold - paladin na hradě, hlídá vězně - úkol jídlo
Gorn - starý známý žoldák z nového tábora, sedí v hradním vězení, dá Vám zbroj pokud ho osvobodíte a hrajete za žoldáka, potom zajde za Miltenem
Jan - drakobijec na hradě, koupí od Vás dračí krev, vyrobí Vám lepší brnění - úkol s kovárnou, učitel kovářství
Keroloth - paladin na hradě, cvičí Paladiny - úkol měšec, vycvičí v jednoručních i obouručních zbraních do 60%
Milten - mág ohnivého kruhu, najdete ho v hradní kapli, naučí Vás manu, úkol s Gornem
Oric - paladin na hradě, zástupce Garonda, informace o dění na hradě, úkol zpráva a Hosh-Pak
Parcival - paladin na hradě, informace o dolech a dracích
Parlaf - brousí meče ve venkovní kovárně, pomáhá Dobarovi
Rethon - drakobijec na hradě, informace, prodává zbraně
Sengrath - paladin na hradě, prodává svitky, informace, ve 4. kapitole bude zabit orky
Tandor - paladin na hradě, prodává zbraně
Udar - paladin na hradě, střeží rozbourané beranidlo, prsten od Tengrona - úkol najít Senfratha, učitel kuše do 30%
Kuchař - vaří v hradní kuchyni, na jídlo si nedá šáhnout
Strážce hlavní brány - hlídá na věži dveře od páky, která otevírá hlavní bránu
Grimes - starý rudař ze starého dolu
Marcos - hlídá čtyři bedny z rudou před skřety daleko od dolu u táboru banditů
Bilgot - domobránec, sedí u ohně, řekne Vám něco o chňapavcích pokud slíbíte, že ho vyvedete z hornického údolí
Fajeth - vedoucí skupiny, střeží důl, úkol s chňapavci
Fed - kopáč, řekne Vám nějaké informace o chňapavcích
Tengron - rytíř, podá Vám informace o dole, úkol s prstenem pro Udara
Jergan - najdete ho zde až ho poprvé potkáte, zvěd, střeží důl, řekne Vám něco o okolí - úkol ukažte mu drápy z vůdce chňapavců
Diego - starý známý, hlídá čtyři bedny s rudou mezi skálami kousek od vchodu do země skřetů
Silvestro - najdete ho mrtvého v dole, kde narazili na důlní červy, zůstane tam po něm dopis
Biff - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, pokud mu zaplatíte nebo mu budete dávat půlku kořisti bude Vám pomáhat se vším kromě draků
Bullco - najdete ho spolu se Sylviem v zamrzlé oblasti kousek od vstupní cesty do bývalého Nového tábora, bude Sylviovi pomáhat
Godar - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, za zaplacení Vám podá nějaké informace, pokud přistoupíte na jeho názory může Vás naučit chytání dračí krve a získání dračích šupin (pouze za žoldáka - drakobijce)
Gorn - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, později ho najdete na cestě ke Kamennému drakovi a pomůže Vám pročistit si cestu k němu
Hokurn - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, za gin Vám může podat informace a naučit Vás boje s obouručními a jednoručními zbraněmi do 100%
Kjorn - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, prodá Vám informace a nějaké věci
Kurgan - narazíte na něho společně s dalšími drakobijci kousek od průsmyku, řekne Vám něco málo o dracích
Sylvio - najdete ho spolu s Bullcem v zamrzlé oblasti kousek od vstupní cesty do bývalého Nového tábora, úkol ledoví golemové, později Vás bude chtít zabít
Cipher - společně s Rodem bude čekat u vstupu k Bažinnému drakovi. Pokud ho požádáte pomůže Vám se k Bažinnému drakovi dostat i ho zabít
Gorn - po prvním setkání s ním ho naleznete spolu s Gestathem pod převisem kousek od staré pevnosti - úkol Pročištění cesty
Rod - společně s Cipherem bude čekat u vstupu k Bažinnému drakovi. Půjde za Cipherem kamkoli
Godar - po prvním setkání s ním ho naleznete spolu s ostatními darkobijci v jeskyni kousek od Marcosova dolu
Hokurn - po prvním setkání s ním ho naleznete spolu s ostatními darkobijci v jeskyni kousek od Marcosova dolu
Kjorn - po prvním setkání s ním ho naleznete spolu s ostatními darkobijci v jeskyni kousek od Marcosova dolu
Kurgan - po prvním setkání s ním ho naleznete spolu s ostatními darkobijci v jeskyni kousek od Marcosova dolu
Angar - po té co ho potkáte na hradě na něj narazíte u staré krypty kousek od zamrzlé oblasti - úkol Angarův amulet
Dead Paladin (mrtvý paladin) - najdete ho hned na při vstupu do hornického údolí - úkol Špatné zprávy
Den - mrtvý domobránce kousek od výchozí cesty přes sráz od průsmyku
Engrom - lovec, najdete ho v opuštěném sídle lovců kousek od mostu k hradu, je tam společně s Talbinem, později se pomátne
Geppert - kopáč, který utíká z dolu, sídlí v jeskyni kousek od Marcosovy skupiny společně s Kervem, úkol s číhavci
Gestath - lovec, má na sobě zbroj z krunýřů důlních červů, najdete ho pod převisem cesty ke Kamennému drakovi, naučí Vás lovecké dovednosti + chytání dračí krve a odstranění dračích šupin, úkol poptávka po Wolfovi
Jergan - potkáte ho hned po sejití srázu od průsmyku, informace o okolí, úkol s vyřízením zprávy
Kervo - kopáč, který utíká z dolu, sídlí v jeskyni kousek od Marcosovy skupiny společně s Geppertem
Olav - mrtvý domobránec kousek od sídliště skřetího šamana Hosh-Paka, úkol vyřízení Bilgotovi
Sengrath - paladin, kterého zabili skřeti při hledání své kuše - úkol Segrath zmizel ve tmě
Talbin - lovec, najdete ho v opuštěném sídle lovců kousek od mostu k hradu, je tam společně s Engromem, úkol s kůží, naučí Vás různé lovecké dovednosti
Hosh Pak - skřetí šaman, hlavní velitel orků, najdete ho na přesvisu kousek od hradu - úkol zabít Hosh Paka
Ur-Shak - starý dobrý skřetí přítel (šaman), sídlí nad Fajethovým dolem, později dojde za Hosh Pakem - úkol s Hosh-Pakem
Engrom - posedlý - najdete ho u paladina Marcose, po tom, co byl proklet Pátrači
Talbin - po tom co mu řeknete že je Engrom posedlý bude chtít utéci pryč přes průsmyk - úkoly Talbinova kůže, Musím se odsud dostat
Pedro - novic z kláštera, kterého se zmocnili pátrači sedí ve skřetím vězení a čeká na osvobození
Posádka lodi
Angar - pomůže Vám dostat se přes určitou část ostrova, výborně zachází se zbraní
Bennet - můžete se od něho naučit kování zbraní a také si zvýšit sílu
Biff - pomůže Vám s ochranou lodi proti skřetům
Diego - může Vás naučit zacházení s lukem a také s vycvičením obratnosti
Girion - může Vás naučit zacházení s kuší a pomoci vytrénovat sílu a obratnost
Gorn - pomůže Vám s ochranou lodi proti skřetům
Lares -
Lee - naučí Vás zacházet s obouručními zbraněmi
Lester -
Mario - po příjezdu bude sedět na zádi lodi a později ho najdete v místnosti spolu s kostlivci, pokusí se Vás zabít
Milten - může Vás naučit něco z magie a prodat nějaké lektvary, svitky a rostliny
Vatras - může Vás naučit něco z magie, prodat nějaké lektvary, svitky a rostliny a vyléčit prokletí pátrači - úkol Almanachy posedlých
Wolf -
Jack - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje ohlídání majáku Brianem (učedník kováře Harada)
Jorgen - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje uvolnění z khoriniského kláštera
Torlof - kapitán lodi, který Vás zaveze na ostrov a zase zpátky - požaduje otevření brány a vpuštění orků do hradu v Hornickém údolí
Pedro - najdete ho ve vězeňské místnosti, můžete ho přivést zpátky na loď nebo zabít, poskytne Vám užitečné informace pokud ho necháte žít
Poznámka:
Ve hře také najdete postavy, jako jsou např. Žoldák a Paladin atd., které ve hře slouží jen jako informační osoby. Můžete se jich na něco zeptat, většinou na cestu a na situaci v okolí. Pro začátečníky v této hře se to velmi hodí.